Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 13:59:14 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/07635 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, 22132 
Ülenurme-Külitse tee T1// 22132 Ülenurme-Külitse tee lõik 1// Ülenurme 
alevik, Lennu tn 8a (Sidetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27086975>  (menetlus nr: 
445065), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister